مرکز تعمیرات ایندزیت

اینجا تعمیرگاه مجاز ایندزیت ( مرکز تعمیرات ایندزیت ) میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید ،  به احتمال زیاد یکی از محصولات ایندزیت (یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، مایکروفر ، مایکروویو ، جاروبرقی ) شما عزیزان به مشکل برخورده است .

مرکز تعمیرات ایندزیت
مرکز ایندزیت در تهران

نگران نباشید !!! چونکه ...

  • مجموعه digisazan با شعب مختلف در سراسر تهران مرکز تعمیرات ایندزیت می باشد .
  • کلیه خدمات indesit با قطعات اورجینال انجام می شود .
  • تمامی خدمات در همان روز و تکنسین مربوطه ( تعمیرکارایندزیت ) ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود .
  • قابل ذکر است تعمیرات ایندزیت دارای ۱۲ ماه ضمانتنامه رسمی می باشد .
  • کلیه خدمات ایندزیت با فاکتور رسمی ارائه میشود .
  • تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات ایندزیت می باشند .
  • در صورت تماس با تلفن مرکزهای ایندزیت در سراسر تهران ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود .

تعمیر یخچال ایندزیت ، تعمیر یخچال فریزر ایندزیت ، تعمیر یخچال ساید بای ساید ایندزیت ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ، تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت ، تعمیر اجاق گاز ایندزیت ، تعمیر ماکروفر ایندزیت ، تعمیر جاروبرقی ایندزیت )

مجموعه digisazan ( مرکز تعمیرات ایندزیت ) با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات ایندزیت جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم .

مرکز تعمیرات ایندزیت

ایندزیت یک شرکت ایتالیایی است که در فابیانو در استان آنکووا واقع شده است. این شرکت به عنوان یکی از برند های مطرح دنیا در حوزه تولیدات لوازم خانگی می باشد. از محبوب ترین لوازم خانگی ایندزیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مرکز رسمی ایندزیت

    ماشین لباسشویی ایندزیت

  • ماشین ظرفشویی ایندزیت
  • خشک کن ایندزیت
  • یخچال فریزر ایندزیت
  • اجاق گاز ایندزیت
  • هود آشپزخانه ایندزیت
  • مایکروویو ایندزیت
  • و...

تاریخچه ایندزیت

کمپانی اینزیت در سال ۱۹۵۷ پس از فروخته شدن شرکت merloni تاسیس شد. نام این شرکت called Merloni Elettrodomestici SpA بوده و توسط Vittorio Merloni اداره می شد.

در دهه ۸۰ میلادی ، با تشکیل شرکت های ایتالیایی دیگر در زمینه لوازم خانگی با خارج از کشور همکاری می کردند ، Merloni Household اولین تولید کننده داخلی در صنعت شد. از سال ۱۹۸۱ شرکت یک دوره بحرانی را می گذراند که در سال ۱۹۸۴ با انعقاد قرار داد ریاست  Confindustriaپایان یافت . درآمد و سود ناشی از رشد شرکت، خانواده Merloni را بر آن داشت که به بازار بورس وارد شود.

در سال ۱۹۸۷، Merloni Elettrodomestici که در لیست تبادلات قرار داشت، ایندزیت را به دست آورد که هم رقیب سرسخت او در بازار داخلی بود و هم حضور خوبی در بازار جهانی و ۳۳% فیلکو را داشت.

در سال ۱۹۸۸، Merloni تحت برندهای آریستون و ایندزیت، معاملاتی به اندازه ۰۵۹/۱ میلیون دلار داشت و تبدیل به چهارمین تولید کننده اروپایی در لوازم خانگی شد. سال های بعد، کمپانی فرانسوی Scholtès را جذب خود کرد.

در سال ۱۹۹۰، سرمایه Merloni وارد Marcegaglia ، تولید کننده لوله های استیل شد و ۷% سهام آن را یافت. در همان سال، کمپانی حدود ۶۰۰۰ کارمند در کشور های مختلف فرانسه، پرتغال و روسیه داشت.

در سال ۱۹۹۴، Merloni گردش مالی ۹۲۰/۱ میلیارد لیر به همراه سهام شریکی ۱۰% در اروپا داشت. در سال های بعد بیش از یک سوم سرمایه Star S.p.A.، تولید کننده ایتالیایی که در زمینه هود آشپزخانه فعالیت می کرد را به دست آورد. که بعدا در  سال ۲۰۰۲ این شرکت را کامل به دست آورد و در سال ۲۰۰۳ با آن ادغام شد.

در سال ۱۹۹۹، خانواده Merloni کمپانی Panini تولید کننده برچسب را به دست آورد.

در سال ۲۰۰۰ کل سرمایه Philco را به عهده گرفت و Stinol اولیت تولید کننده لوازم خانگی در روسیه را به دست آورد.

در سال ۲۰۰۵ شرکت Merloni Elettrodomestici به ایندزیت تغییر نام یافت. ایندزیت شناخته شده ترین برند گروه در خارج از ایتالیا می باشد.

در اوایل سال ۲۰۰۷، ایندزیت ساختار جدید نام گروه را راه اندازی کرد: نام Hotpoint با نام Ariston ترکیب شده و تشکیل نام برند Hotpoint-Ariston را داده است.

در سال ۲۰۱۰ Andrea Merloni پسر Vittorio رییس جدید شرکت شد.

در ۹ ژون سال ۲۰۱۰ کمپانی سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیون در ۳ سال از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ را اعلام کرد تا حضورش در ایتالیا را تحکیم کند و ضمنا به کارخانه های Brembate  و Refrontolo نزدیک شود.

در می سال ۲۰۱۱ کمپانی قرارداد اسپانسری باشگاه آرسنال انگستان را امضا کرد.

خلاصه تاریخچه ایندزیت : شرکت ایندزیت در سال ۱۹۷۵ به ثبت رسید و فعالیت خود را بصورت محدود در لوازم خانگی آغاز کرد. سپس در سال ۱۹۸۷ وارد بازار بورس میلان شد و تواسنت با افزایش سرمایه خود از طریق فروش سهام به عمده مردم اقدام به توسعه زیرساخت ها و محصولات خود هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بکند.

شرکت ایندزیت در ۸ منطقه عمده اقتصادی دنیا فعالی می باشد و به غیر از مرکز محصولات لوازم خانگی ایندزیت در این ۸ منطقه و تولید محوصلات به ارائه مرکز خود به سایر نقاط دنیا نیز اهتمام ورزیده است . ۸ منطقه صنعتی بزرگ ایندزیت در کشور های ایتالیا، لهستان، انگلستان، روسیه و ترکیه قرار دارند. این شرکت با داشتن بیش از ۱۶۰۰۰ نیروی کار به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا مطرح است.

شرکت لوازم خانگی ایندزیت با تمرکز مدارم بر روی طراحی محصول ، احترام به محیط زیست و توسعه قابلیت های هوشمندانه محصولات خود هر روز رو به تکامل بوده و به عنوان یکی از مطرح ترین برند ها خود را معرفی کرده است.

انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات ایندزیت را با تامین قطعات فابریک ( از انبار digisazan ) از ما بخواهید . ( مرکز تعمیرات ایندزیت )

مرکز ایندزیت در تهران

شرکت ایندیزیت محصولات تولدیدی خود را با نام های ایندزیت ، هات پوینت ، آریستون و شولتز به فروش میرسانند اما مرکز تعمیرات ایندزیت و مرکز خدمات پس از فروش ایندیزیت موظف به خدمت رسانی به مشتریان همه ی این محصولات به بهترین شکل ممکن میباشند.

خوشبختانه مجموعه digisazan به عنوان نماینده مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش ایندزیت در تهران با استفاده از کادری متخصص ، خدمات بسیار خوبی را به مشتراین خود ارائه نماید.

digisazan نماینده رسمی تعمیرات ایندزیت با استفاده از قطعات اصلی و فابریک خود شرکت ایندزیت در محل مشتریان خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه نموده و حتی تعمیرات خود را هم گارانتی می نماید.

مرکز تعمیرات یخچال ایندزیت

اینجا تعمیرگاه مجاز یخچال ایندزیت ،الان که وارد این قسمت شدید به احتمال زیاد یه مشکلی با یخچال ایندزیت خود دارید . هر مشکلی که دارید ما میتونیم خیلی سریع یخچال ایندزیت مریضتون رو خوب کنیم!! آخه ما متخصص و مرکز تعمیرات یخچال ایندزیت هستیم.

ایندزیت مدل های مختلفی از یخچال را برای آشپرخانه های متفاوت و با سلیقه های متفاوت تولید کرده است . بریا خرید یخچال این شرکت معتقد است که بایدبر روی ویژگی های کلیدی و مورد نیاز تمرکز کنید و آنچه که نیاز دارید را بخرید .از آن جمله می توان به مدل های زیر اشاره نمود :

  • یخچال دو درب ایندزیت

یکی از مدل های محبوب و دوست داشتنی ایندزیت با حفره ای کوچک در بالای فریزر. محصولات دوبل معمولا ظارهی زیبا دارند و این مدل یخچال ها هم این قانون را برخوردارند. به یاد داشته باشید درب های دوبل بهره وری بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند.

  • یخچال فریزر سر هم

این مدل به دلیل اینکه معمولا کمتر از فریزر استفاده می شود دارای فریزر پایین و یخچال بالا می باشد. بی=سیار جا دار و زیبا است و به راحتی نیاز های شما را تامین می کند.

  • یخچال های مدل مونودور

بریا افرادی که نیاز به فریزر ندارند و یا فریزر دارند و تنها به یک یخچال نیاز دارند بهترین انتخای مونودور است. جا دار ، زیبا و با طراحی منحصر به فرد دقیقا برای خانه شما طراحی شده است.

  • یخچال های فشرده

یخچال های زیبا و کوچک با فضای کافی که به راحتی در دفاتر کار ، زیر میز، اتاق های مخصوص و حتی فروشگاه ها و ... می توان از آنها به عنوان یک یخچال کم حجم و سبک استفاده کرد.

البته مدل های دیگری از اندیزنت را هم می توانید بیابید مانند یخچال های با درب فرانسوی ، یخچال های بالا فریزر و ...

مشکلات متداول تعمیرات یخچال  ایندزیت

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان مجموعه digisazan در ارتباط با تعمیرات یخچال  ایندزیت با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :

  1. یخچال  ایندزیت صدای زیاد میدهد .
  2. یخچال  ایندزیت یکسره کار میکند .
  3. لاستیک دور درب یخچال فریزر ایندزیت خراب شده است .
  4. موتور یخچال  ایندزیت داغ کرده است .
  5. فریزر ایندزیت منجمد نمیکند .
  6. یخچال  ایندزیت برفک میزند ( دیفراست نمیکند ) .
  7. فن یخچال  ایندزیت کار نمیکند .
  8. یخچال  ایندزیت روشن نمیشود .
  9. موتور یخچال  ایندزیت کار نمیکند .
  10. صفحه دیجیتالی یخچال  ایندزیت خراب شده است .
  11. برد الکترونیکی یخچال  ایندزیت خراب شده است .
  12. سنسور یخچال ایندزیت عمل نمیکند .

مرکز تعمیرات کنوود در شمیرانات

۱ : شمیرانات ، اقدسیه ، آجودانیه ،داراباد ، سوهانک ، تجریش و…

(۲۰ خط ):۲۶۱۱۵۳۵۶

مرکز تعمیرات کنوود در شمال تهران

۲ : شمال ، نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

(۲۰ خط ):۲۶۱۱۶۱۶۸

مرکز تعمیرات کنوود در غرب تهران

۳ : غرب ، آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و …

(۲۰ خط ):۳۳۳۱۴۸۱۲

مرکز تعمیرات کنوود در شمال غرب تهران

۴ : کوی فراز ، بوعلی ، میدان کتاب ، شهرداری و…

(۲۰ خط ):۲۶۱۱۵۳۵۶

مرکز تعمیرات کنوود در شهرک غرب و سعادت آباد

۵ : شهرک غرب و سعادت آباد

۷۷۰۰۵۸۲۳

مرکز تعمیرات کنوود در مرکز تهران

۶ : مرکز ، یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

(۲۰ خط ):۳۳۳۱۶۳۹۵

مرکز تعمیرات کنوود شرق تهران

۷ : شرق ، تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

(۲۰ خط ):۷۷۰۰۵۸۲۳

مرکز تعمیرات کنوود در جنوب تهران

۸ : جنوب ، انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

(۲۰ خط ) : ۳۳۳۳۸۵۴۸